Monday, February 24, 2014

FROM A DEEP HEART :'(


ASSALAMUALAIKUM....

Hurmm... xtau la nk start camner :(
Xtau la knape harini sebokk jer rase dada nii.
Dlm dri nk sgt nk sgt brubah :(
Nk tutup aurat, nk tggl semua Allah larang, tp kenape beratt, susah sgt nk buat :'(
Adakah aku xikhlas? xsedia? or xsedar lg???





"Ya Allah! berilah aku kekuatan dan hidayahMu untuk aku berubah
Berilah aku kesempatan kpd hambaMu utk berubah dan bertaubat kpdMu Ya Allah! :'(
Sebelum ajalku tiba, berilah aku peluang untuk bertaubat dan mjd wanita yang baik disisimu

permudahkanlah urusanku di dunia ya Allah.
Berikanlah aku kekuatan dan kesabaran utk kmbli ke jalan yang diredhai :(
Amin ya rabbal alamin. makbulkanlah doa hambamu ya Allah"



I NEED SOMEONE TO GIVE ME A STRENGTHNESS  :'(








♥Terima kasih sudi baca♥Like if anda suke^_^♥

No comments:

Post a Comment